سلام ممنون از انتخابتون . لطفا درنظرسنجي هاي ما شرکت کنيد .نظر هم يادتون نره.ممنون پرسپولیسی ها
  پرسپولیسی ها
 

    
پرسپولیسی ها                         

پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله                           

منوي اصلي
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدیدممنون از انتخابتون نظریادتون نره تونظرسنجی هاهم شرکت کنید. پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله
نويسندگان
باشگاه های لیگ برتر
پيوندهاي روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب

پيوندها
هر چي بخواي اينجا هست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیسی ها و آدرس پیروزی.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ
خبر گذاری رسمی پرسپولیس
طراح قالب

Design By : Soroush Abbasi
Powered By
LoxBlog.COM
آمار وب

تعداد بازديدها:

RSS بلاگ

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3668
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد موس پیروزی:تک کد

استیلی سوال پیچ شد

Hamid Estili 1.jpg

هواداران پرسپولیس این روزها حسابی نگران وضعیت و شرایط حاکم تیم محبوب خود هستند و این مسئله تبدیل به یکی از اساسی ترین دل مشغولی های آنها شده است.درپایان تمرین دیروز سرخ ها این موضوع را به چشم خود دیدیم.زمانی که حمید استیلی سرمربی پرسپولیس قصد خروج از مجموعه درفشی فر را داشت در محاصره هوادارن قرار گرفت تا پاسخگوی سوالات بی شمار آنها باشد. نگرانی و دغدغه این روز های هواداران سرخ دوست،عملکرد باشگاه در جذب نفرات مورد نظر است.مسئله ای که امیدواریم خیلی آسان و سادهاز کنار آن عبور نشود!جالب اینجا بود که استیلی نیز سعی داشت با صحبت های روحیه بخش خود،خیال هواداران را راحت کند.

قرداد کمیته فنی فیکس شد

در حالی که از ابتدای باشگاه پرسپولیس برای فصل 91-90 شاهد تحرک وفعالیت ویژه ای از سوی کمیته فنی باشگاه پرس پولیس بوده ایم،اعضای این کمیته قرار براین گذاشته اند که هر هفته در روز و ساعتی معین،جلسه هفتگی برگزارنمایند.طبق اخبار رسیده قرار بر این است این کمیته هر هفته روز دو شنبه در محل باشگاه تشکیل جلسه دهد و در خصوص مسائل روز پرسپولیس بحث و تبادل نظر شود.مگر این که یک اتفاقی غیر قابل پیشبینی این قرار را بر هم بزند. درحال حاضر بیژن ذوالفقارنسب ،محودخردبین،محمدزادمهر،محمدپنجعلی همراه حبیب کاشانی اعضای کمیته فنی باشگاه سرخ پوش را تشکیل میدهند.

کاشانی: هواداران نگران جذب بازیکن نباشند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:هواداران نباید نگران جذب بازیکن برای تیم درفصل نقلو انتقالات لیگ برتر باشند.

حبیب کاشانی در حاشیه نشست مشترک سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان بارؤسای فدراسیون های ورزشی افزود:مسؤلان باشگاه تمامی تلاش خود را انجام می دهند تا خواسته های کادر فنی تیم را براورده سازند. تماشاگران باید به مسؤلان اعتماد کرده ونتیجه کار راببینند.

وی درباره درباره دستیاران سر مربی تیم گفت:هینکه آلمانی موافقت خود را برای پیوستن به کادر فنی سرخپوشان اعلام کرده ودستیار ایرانی حمید استیلی امروز معرفی خواهد شد.

وی درباره اظهار نظر رحمان احمدی مبنی بر اینکه تنها در صورت بر تن کردن شماره یک این تیم  در باشگاه می ماند افزود : این موضوع در شرح وظایف کادر فنی تیم است اما هیچ تضمینی برای حضور یک بازیکن در ترکیب ثابت پرسپولیس وجود ندارد.

پای یک ملی پوش آسیب دید.

نگرانی استیلی به خاطرمصدومیت جدی نوروزی!

مصدومیت محاجم ملی پوش پرسپولیس در اردوی اتریش خبری ناراحت کننده برای کادر فنی این تیم است که از کمبود مهاجم رنج می برد .

هادی نوروزی یکی از پنج بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود که به اردوی تیم ملی دعوت شد. این بازیکن که فصل پرفشاری را با سرخپوشان تهرانی پشت سر گذاشته بود در اردوی تیم ملی در اتریش دچار آسیب دیدگی شد. آسیب دیدگی هادی نوروزی از ناحیه مچ پای راست است که حتی باعث شده کیروش را به وی استراحت دهد. بازگشت تیم ملی به تهران و بررسی دقیق وضعیت هادی نوروزی مشخص خواهد کرد که این بازیکن تا چه میزان دچار آسیب دیدگی است. با این حال کادر فنی سرخپوشان که اطلاعات دقیق تری دارد به شدت نگران است!در شرایطی که پرسپولیس با کمبود مهاجم روبه روست و هنوز بازیکنی درحد واندازه های این تیم به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه نشده است،خبر مصدومیت هادی نوروزی به مشکلات حمید استیلی خواهد افزود.از جمع مهاجمان فصل گذشته پرسپولیس سعید حلافی،مجتبی زارع اشبیتیم آرفی از این تیم جدا شده اند و وحید هاشمیان نیز در آستانه جدایی از سرخپوشان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, توسط فرزان | لينك ثابت |

عناوين مطالب